The sky is a field.

Hej blogg!

Det var ett tag sen. Jag har varit upptagen förstår du. Med biobesök och kaffedrickande och filmkvällar och skola och jobb och reseplanerande! Och på en vecka så måste jag läsa tre böcker, samtidigt som jag ska jobba, underhålla min fina syster OCH skriva en hemtenta om Frankenstein. Och gå på födelsedagskalas, och dricka drinkar på Dragonfly, och äta etc. Men det ska nog gå finfint!

 

Ser otroligt mycket fram emot att systra mi kommer. Sen följer jag med henne till Sverige och hälsar på farmor och farfar en jättesnabbis, sen blir det fler hemtentor på böcker jag ännu inte läst.

 

Hehe!

 

Januari + februari =

Three Blind Wolves - Hotel

Beirut - Scenic World

Edward Sharpe - Home + fin + ännu finare

Edward Sharpe - 40 Day Dream

Grizzly Bear - Knife (Gå och se Blue Valentine förresten. Gör det bara.)

Glen Hansard & Marketa Irglova - When Your Mind's Made Up (...se Once också.)

Marcel


Kommentarer
Postat av: Lisa

hej! jag vill bara meddela att jag har en present till dig. och så snart jag har fått det där utlovade brevet ska jag skicka iväg den. det är något roligt. bara så du vet. du verkar ha ett späckat schema, men ge mig lite tid ändå :) kram på dig!

2011-02-10 @ 18:05:49
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhhh förlåt, jag är så seg med sånt.. men det kommer!! Hoppas du mår bra och har det finfint, idag önskar jag att jag bodde väldans mycket närmare. Kram:)

2011-02-10 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0