the history books forgot about us

Hej blögg.

Hur mår ni?

Jag har haft en intensiv dag.. typ.

Satte klockan på halv 9 och snoozade i tre timmar. Sen skrev jag om Propps litterära teorier och hur de appliceras (fel ord..) i James och jättepersikan. Tog bussen till uni. Hade lektion. Var tvungen att stå upp inför hela klassen och berrätta vad jag kommit fram till. Liite jobbigt. Jojo (kallar vi honom, hans riktiga namn är för konstigt) retade mig i en timme för att jag målat gubbar på varenda sida av min skrivbok. Förövrigt kallar han mig för Zooey. DET GILLAR VI.

Sen åkte jag och lilla gänget buss. Jag hoppade av i Marchmont och satte mig hos Emma på Toast igen. Åt gratis soppa + bröd + smoothie + chokladtårta + mocha. Sen fick jag väääärldens sockerchock.

 

Nu ligger jag på soffan invirad i min nya världssköna filt och ska kolla film. Eller true blood. Och äta haloumi mmmmm.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag tycker nog att alla årstider har sin charm, kanske inte vintern så mycket. Eller man skulle åtminstone kunna ha lite mindre vinter. ;)



Gud vad härligt ditt liv i Skottland verkar vara. :D Intensiv dag när man snoozar till nio!



kram

2010-09-29 @ 13:16:09
URL: http://isabelr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0