Quick tour.

Goddag!

Tänk vad roligt ni kommer ha nu i fyra år framöver då allt ni kommer få läsa om är Elins universitetsliv. Hehe. Så går det.

 

Idag har vi haft ännu en tutorial. Satt mellan mina pojkar. Sen tog vi bussen till merchiston campus och lunchade. Vi har en tretimmeshåltimme vilket suger litegrann men bra tillfälle att umgås med klasskompisar! I alla fall, sen satte vi oss vid varson dator. Sen gick jag hem. För jag bor ju i princip bredvis campuset. Så nu ligger jag i soffan och samlar energi till kommande tvåtimmars-lecture. Jag blev helt yr i skallen av att sitta still en hel timme idag, verkligen inte van! Måste återfinna koncentrationsförmågan. Lära mig slappna av men liksom samtidigt hålla igång huvudet. Imorgoon är jag lediiig då ska jag läsa dikter och analysera dem, skriva en dikt och städa lägenheten. Efter en megalång sovmorgon.

 

Igår beställde jag böcker för hela terminen. Det blev dyrt. Ser mest fram emot "Looking at movies: an introduction to film" som har Amelie på framsidan och är stor som en lagbok. Den blir spännande.

 

Nu ska jag ta en speedpowernap och sen blir det bussen tillbaks till mentalsjukhuset!

Skolan! Är normalt sett inte stolar och bord överallt.

Och står normalt sett inte gifta par i trappan. Men visst är det fint?!


Kommentarer
Postat av: a

Wow! vilket ställe:)

2010-09-14 @ 15:57:28
Postat av: isabell

ta med mig dit nästa gång jag kommer!!

2010-09-14 @ 21:17:38
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

mamma: helt otroligt är det! och utsikten!

Isabell: absolut:D

2010-09-14 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0