Och det känns i hela kroppen.

Min första tutorial at uni!

Hurra!

 

Och mitt "gäng" har nu förminskats väsentligt. Jag passar helt enkelt inte ihop med festgalna sjuttonåringar längre. Satt bredvid L & D idag, de tycker jag bäst om. De tycker om mig. Vi är ett bra team.

 

Första lektionen var "an introduction to narrative text and film", fast det blev mest att vi möblerade om och sen fick alla skriva en mening om sin favoritfilm och så fick resten gissa vilken det var. Min mening:

It's about life and how to open your mind to living it fully in a place where individuality is seen as something negative. Nån som vet?

 

Nu ska jag storstäda och sen se Scott Pilgrim på bio. Om jag tar mig igenom regnrusket.

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

oj, den var klurig, men med tanke på hyllningen nedan gissar jag på Dead Poets Society.

2010-09-13 @ 19:01:51
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja! Helt rätt:D

2010-09-13 @ 20:43:35
Postat av: isabell

wow vilken grej, jag skulle aldrig kunna komma på en favoritfilm, ännu mindre en mening från den...

2010-09-14 @ 07:57:41
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

Nä jag fick lite ångest när hon sa det haha. Men det gick!

2010-09-14 @ 09:43:53
Postat av: Frejimmyalisha

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-06-29 @ 13:28:49
URL: http://frejimmyalisha.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0