@Kilby

Hej värld!

Jag sitter i datasalen på skolan (öppet dygnet runt) och klockan är snart HALV TOLV.

Har suttit här sen sju.

Och vad har jag gjort?

Spelat super mario.

!!!

Skrev klart min assignment någon timme innan jag gick hit och hamnade här för att jag lite snabbt skulle skriva ut den. MEN. Så satt mitt gäng av pojkar här och såg ut att ha det så mysigt så jag fastnade jag med.

Snart ska vi beställa pizza.

 

UPPDATERING:

Klockan är nu TRE och jag är kvar! Har kollat på Pingu och Dexter och Ture Sventon och ätit ost och nu väntar vi på att Liam ska bli klar så vi får gå hem..

Skola om 6 timmar!!


Kommentarer
Postat av: a

ELIN! Du ska sova om nätterna;)

snart ses vi yippii!

2010-10-01 @ 07:52:31
Postat av: isabell

Hej Hej. Kul att du ska måla skivomslag! Det är ju typ det roligaste som finns att måla.

2010-10-01 @ 17:43:50
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

mamma: haha jaja;)

isabell: håller med! nu kommer jag bli käändis.

2010-10-01 @ 18:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0