Friday

I två nätter nu har jag inte kunnat somna. Det är jättekonstigt. I förrgår var jag uppe till halv tre och städade.. i natt till tre. Och var på universitetet i fem timmar idag = TRÖTT NU.

Kan det vara vitaminerna som håller mig vaken?!

Och! Goda nyheter! Min gode vän Tom har börjat ge pianolektioner så jag tänkte börja hos honom. Jag har alltid velat kunna spela piano. Det vore hur kul som helst.

Och så har jag fått nya kompisar i klassen.

Bra dag. Borträknat tvåtimmarslektionen imorse om "referencing and plagiatism", den var det SVÅRT att inte somna på. Men sen lunchade jag med Amanda brun (som jag bodde hos en vecka i maj) och då kom lite energi tillbaks. Sen hade vi lektion i det där Happy Potterrummet och diktanalyserade en timme. Det var KUL. Så bra dag helt enkelt:)

 

Nu ska jag till Emmas café och fika och läsa The magic toyshop!


Kommentarer
Postat av: isabell

haha okej inte konstigt att du inte orkade gå upp tidigare och prata med mig då ;) Hoppas du får en bra hleg!! ska du jobba?

2010-09-24 @ 19:44:02
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

Jaa det blev lite stressigt och dumt, förlåt:) Vi får ta det snart! Japp ska jobba både lördag och söndag, och läsa som en tok på kvällarna.. det börjar verkligen komma igång nu!!

2010-09-24 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0