Every step of the ladder

Godmorgon blogg.

Igår var jag på mitt första dramamöte med the drama society, vi gjorde improvisationsteater och massa lekar och åt godis. Funderar på om jag ska gå med. Det känns om att jag skulle behöva nåt sånt där. Fast då skulle jag nog inte vilja skådespela utan jobba backstage istället, med produktion och kostym och ljus och screenwriting. Vi får se!

 

Idag ska jag på bio med D, L och J, vi ska se Scott Pilgrim igen. För ett arbete i skolan mest. Vi ska jämföra Scott Pilgrim och James och jättepersikan mot Propps teorier.. nåt. Blir spännande säkert.

 

Är på halvkasst humör så ska motverka det genom att diska, duscha och äta god frukost. Och spela lite gitarr. Hej och hå.


Kommentarer
Postat av: isabell

satsa på drama society! låter roligt

2010-09-23 @ 08:54:16
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0