Jag kommer aldrig på rubriker på fredagar

Okej!

Idag var jag trött. Stannade i Kilby tills halv 4. Kom hem 4. Gick upp 8. Nice.

 

I alla fall, innan skolan började lämnade vi in uppsatserna i en submission box, väldigt organiserat allt. Det kändes coolt. Sen hade vi confident futures-föredrag i två timmar. Dvs en tant som sprang omkring med visselpipa och vi fick måla på väggarna.

 

Sen åkte jag, Danny, Liam och Sean till Merchiston och lunchade och åt rabarberpaj. Och bestämde att vi ska ha study group varje tisdag! Mötas hela gänget för ett par timmar av effektivt socialt pluggande. Kanske inte funkar alls.. blir nog roligt hursomhelst:)

 

Nu ska jag äta haloumisallad och kolla på The Big Lebowski.

Och inte lämna lägenheten för resten av dagen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0