And I will show you the road

I onsdags var vi på Hive.

 

I torsdags spenderade vi 16 timmar på Starbucks/Kilby för att skriva en kortkort uppsats på 300 ord.

 

Igår lämnade vi uppsatsen, såg Paranormal Activity 2 på bio, spenderade en timme med att spela instrument i en musikaffär, gick i second handaffärer, kollade på Donnie Darko, åt pizza, kollade på Dr Horrible och gick hem till Robyn och drack vin och sjöng Moulin Rougelåtar. I rosa peruk.

 

Idag måste jag läsa en bok. En hel. Och så har jag pianolektion. Och så måste jag verkligen städa mitt rum.

 

Och imorgon ska jag och Ugne till ikea!

 

På måndag fyller Emma år så då blir det middag och mys, på onsdag ska jag se Yann Tiersen och på torsdag ska jag och massa folk på laser tag och äta på Nandos och fira moi:D

 

Så nu är ni uppdaterade.

 


Kommentarer
Postat av: isabell

Härligt!! Visst känns det som man har ett mycket roligare liv när man sammanfattar hela veckor ;) kram

2010-10-24 @ 08:45:43
URL: http://isabellsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0