22

Hej mina vänner!

Tack så jättemycket för alla fina sms/kort, jag har inte haft några pengar på min mobil på ett tag men jag får tacka så mycket här istället:) ♥

 

Jag hade typ VÄRLDENS bästa födelsedag.

På lektionen i skolan analyserade vi Kafka och såg på Ghost World.

Sen gick vi på laser quest.

Sen gick vi till Chanters och tog en drink innan vi åt god middag på Nandos.

Efter maten springer Liam iväg och kommer tillbaks med en tårta så sjunger alla för mig och så får jag världens finaste kort. Sen gick vi till The Tron och mötte upp typ hela klassen, de sjöng för mig igen och halva stället stämde in.. och så kom fler kompisar från jobbet. Sen gick vi till Three Sisters och satte oss på en uteservering med värmelampor. Då kom ännu fler. Sen gick vi till The Hive och dansade till 3 på morgonen. Sen vidare till Grassmarket och sjöng Moulin Rougelåtar i en timme och hade allmänt kul. Kom hem klockan 5.

Och under hela kvällen lät de mig inte köpa en enda drink.

Helt fantastiskt.

 

Bilderna är några utvalda få något icke-smickrande i oordning tagna av Liam.

 


Kommentarer
Postat av: isabell

aa förstår att det var en bra födelsedag om du fick analysera kafka OCH se på ghost world i SKOLAN! Galet. Vi får ringa eller skypa snart :) kram

2010-10-29 @ 14:01:21
URL: http://isabellsofie.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaaaaaa det måste vi!!

2010-10-29 @ 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0