This time baby, I'll be bulletproof

Hej blögg.

Oj nu har jag inte skrivit på en vecka.

Vad har jag gjort..

Igår hade jag skräckfilmskväll här hemma med Liam, Sean och Hannah. Några dagar innan bjöd jag dem på middag (ärtpaj.. lite spontant sådär). Ikväll ska vi se Saw 3D på bio (med gin & tonics) och sen blir det Hive och sen direkt till ett all night Harry Potter maraton och sen jobbet.

 

Det är liksom inte längre "vi ses imorgon", utan "vad ska vi göra idag??" så egentid har jag glömt vad det är för nåt.

 

Vi har också börjat skriva på de sista assignmentsen för den här terminen. En av dem går ut på att modernisera en traditionell saga, myt eller religiös historia. ROLIGT. Jag valde Alice i Underlandet. Såklart.

 

Livet känns ganska så bra just nu, kan väl vara en sammanfattning av dagens inlägg.

:)

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

tjohej heja dig och skål för fint liv! men det där med ärtpaj blev jag lite nyfiken på... vad är det? recept efterfrågas!

2010-11-16 @ 20:29:19
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Anne

jättefint att läsa att allt är bra just nu, själv kan jag inte klagar alls heller liksom. jag spenderar all min tid antingen på radion eller på konsert eller (väldigt sällan) hemma, men iaf med en väldigt kär person som snubblade in i mitt liv nyss.

KRAM för dig!

2010-11-17 @ 00:53:43
URL: http://theuniversalsucker.blogspot.com
Postat av: Lisa

(haha, hade du frågat om råd hade jag kunnat varna dig för det där med plagg som inte matchar oranget hår ;))

2010-11-17 @ 07:50:34
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Elin

Lisa: den var väldigt impulsiv och blev inte så bra egentligen.. jag hade inget att ha i pajen förrutom ärtor så så blev det:D Och ja, orange hår är svårt!!

2010-11-17 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0