Mon.

Hej blögg

Här i blöggosfären händer det inte så mycket..

Hursomhaver!

Igår var jag bjuden på Sunday Roast hos Robyn, det var gott och mysigt. Jag åt dock quorn.

Idag gick jag, Liam, Sean, Danny och Robyn till en pub som heter Brass Monkey och kollade på matiné. De har ett litet biorum och varje dag kl 3 visar de en film där, kommer man tidigt får man till och med välja. Det gjorde vi så det fick bli Eternal sunshine of the spotless mind. Så där låg vi och drack öl i ungefär tre timmar (inte min bild men typ så ser det ut. Fast numera är det två mindre sängar istället för en mega.) Hur mysigt som helst! Stor projektorskärm på ena sidan.

 

 

Sen gick vi till Library Bar och åt mat och drack mer öl. Fint ställe. Inte heller min bild.

 

 

Sen gick vi till Kilby och gjorde ingenting i ganska många timmar.

 

Imorgon blir det Open Mic och Hive!! Yas.

Och lite assignmentskrivning *hrm*

 


Kommentarer
Postat av: Isabel

Elin! Vem är den lycklige killen?? :D Jag är så glad att du trivs! Men hur orkar du vara igång så mycket? Sover du någonsin? Jag skulle aldrig orka vara ute hela natten och sen jobba eller gå i skolan! Men man ska ju leva när man kan! ;)



Kram kram

2010-11-23 @ 08:48:26
URL: http://isabelr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0