En ganska så magisk helg.

Satt i Kilby till 6 imorse med Joao och Liam, upp tidigt och lämnade in den första av de sista hemtentorna. Mötte Liam på Brass Monkey och kollade på Zoolander. Hälsade på Danny på hans nya jobb. Gick till Princes Gardens där julmarknaden och karusellerna och all belysning redan är uppe!! Mötte Sean. Åt en bretzel.

 

Sen begav vi oss till Waitrose och inhandlade dagens middagsmatsingredienser. Det fick bli vegetarisk chilli med ris och till efterrätt vaniljglass med varma hallon. Mums! Sen kollade vi på Rose Red och när jag sen skulle följa dem till dörren var det JÄTTEMYCKET snö! SNÖ! Så jag började dansa och hoppa och sjunga i bara strumpor och det var fantastiskt.

 

Imorgon ska jag börja skriva på min nästa kreativa uppsats, ha pianolektion, hem till James i klassen och dricka öl, sen till 'All-night horror madness at the Cameo', en hel natt av skräckfilmsmaraton med picknick och kuddar och filtar! Åh. Åhh.

 

Sen på söndag när filmnatten slutar (kl 06) och jag förhoppningsvis fått i alla fall nån timma sömn blir det frukost på nåt café och sen ska vi spendera dagen på Ikea.

Tillåt mig att åhh-a igen.

 


Kommentarer
Postat av: a

Oh, jag längtar dit!! Så mysigt i december......Vem vet vi kanske kommer snart! Vi och Pia o Tommy pratar om att hyra en lgh. inne i stan o komma en långhelg i januari. Vad tror du om det?

2010-11-28 @ 12:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0