Trick Pony.

Goderafton gott folk.

Sitter och lyssnar på Charlotte Gainsbourg. Fick en skiva i present. Och tycker hur mycket om henne som helst.

På tal om det så måste jag se Anti Christ snart.

 

Det blev ingen festival idag! Var uppe halva natten igår (rödvin och Gainsbourg i stort kök i Stockbridge och samtal om katastrofer och engelsk litteratur och adrenalinkickar) så idag är jag trött. Orkade inte ens gå hem igår så somnade (som vanligt..) i Emmas säng. Och började jobba tidigt så det blev den där förbannade 40-minutersuppförsbacken igen. Men det var roligt på jobbet. Som sagt, stället är lite av ett mentalsjukhus ibland. Det är underbart.

 

Happ happ. Åhh vad jag borde gå på bio! Inte gått på tre veckor och måste ju göra värt för mitt unlimited-kort.

Och åh vad jag borde ta kort på våren med all körsbärsblom och alla fina solnedgångar och alla fina kullar jag är omringad av.


Kommentarer
Postat av: isabell

ha så kul i amdam! call me when you get back ;)

2010-05-07 @ 08:44:50
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0