Skrivkli.

Jag är på blogghumör! Men jag har inget vettigt att skriva.

 

Daniel är i London på två konserter (samma band som vi såg i Amsterdam. Två gånger till. Så det blir tre gånger på en vecka.) Och jag har redan hunnit med att stöka ner hela rummet. Han åkte i går morse och kommer hem på söndagkväll. Jag har aldrig sovit ensam här förrut och det kändes helknäppt så Emma fick komma. Vi hade hummuskväll (igen) och kollade på An Education (igen.)

 

Och i förrgår konstaterade jag än en gång att 500 Days of Summer är bäst.

 

Och jag lyssnar på samma låtar om och om och om igen.

 

Fastnat i nån slags cirkel?

 

Så, vad lyssnar jag på nuförtiden då, kanske ni undrar.

Nu ska vi se.

Jo.

 

Angus and Julia Stone - Just a Boy

Charlotte Gainsbourg - Trick Pony, Voyager, Heaven Can Wait, Time of the Assassins

Carla Bruni - Quelqu'un M'a Dit

Dexy's Midnight Runners - Come On Eileen

Third Eye Blind - Motorcycle Drive By.

 

Ja dessa 8 låtar har i princip gått på repeat den senaste veckan.

 

Återkommer kanske.


Kommentarer
Postat av: Lisa

spännande! får lyssna igenom de där.

vad trevligt att du varit på blogghumör sådär lägligt att jag har massa att läsa och kommentera när jag är sjuk och uttråkad.

2010-05-15 @ 14:16:21
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Elin

jaa det kom lite oväntat sådär. hoppas du mår lite bättre nu.

2010-05-16 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0