Nu börjar vi om.

Näe hörrni, jag tänker bannlysa allt depp från min blogg. Jag tänker skriva om allt som är fint istället.

 

Som att jag numera bor hos en tjej som heter Amanda. Att jag får sova i världens skönaste säng. Och äta knäckemacka med kaviar till frukost. Att solen skiner och det är apvarmt. Att jag ska på maskerad ikväll. Att jag insett att jag måste ta hand om mig själv, och det känns viktigt.

 

Ikväll innan maskeraden blir det pannkakskväll i hushållet Amanda/Elin. Återinför lördagsmys i mitt liv! Och fredagsmys och alla dagar mys. Och imorgon ska vi på biokväll med Julia. Och igår bakade jag kakor på jobbet och det var jättekul. Och idag ska jag jobba i shorts.

 

Och jag tänker inte glömma alla småsaker. Det är ju helt fel sätt att ta sig fram. Tänker komma ihåg, och bara vänta på att det ska göra mindre ont med tiden. För det gör det väl hoppas jag. Kärleken tänker jag ge till mig själv nu.

 

Så var det med det, ha en bra lördag i solen!


Kommentarer
Postat av: isabell

Det låter fint :) alltihop alltså. själv ska jag snart åka till jobbet så jag hoppas på regn ;) hörs imorgon!

2010-05-22 @ 15:38:29
Postat av: Linnea

Det var tråkigt att höra :( Vill du ses på msn eller nåt någon kväll? Men du har så rätt, deppa inte ner dig, du har ju en massa kul att se fram emot! Flytta till lägenheten med Emma, börja plugga och så hela sommaren såklart! Många stora kramar till dig D xxx

2010-05-22 @ 19:11:18
URL: http://barbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0