in spring.

Idag skar jag av halva fingret på en osthyvel!

Det blödde i flera timmar. Det gjorde inte så ont. Dumt bara att man inte har nån som kan tycka synd om och blåsa.

Men Amanda kom och kramade lite och sen blev det bättre.

 

Sen stängde vi snabbt som attan och sprang hem från jobbet för att hinna till eurovision semifinalen. Den är kass så jag vet inte vad vi väntat oss riktigt. Men Sverige var skitbra.

 

Nu ska vi äta chips tills vi storknar, imorgon flyttar jag vidare till Emma!

Får Rasmus på luffen-vibbar. Det är härligt. Men nu längtar jag till Canaan Lane så mycket att jag nästan dör.


Kommentarer
Postat av: a

Stackare! Mamma blåser=)

2010-05-28 @ 09:18:55
Postat av: Fabianjohanna

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-02-14 @ 16:29:15
URL: http://fabianjohanna.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0