Hem.

Hejhopp!

Gud vad jag är mätt. På mat och på glass.

Äter så otroligt mycket glass på jobbet nu när vi fått in det. Speciellt vaniljglassen med en espressoshot i. Eller mangosorben. Och igår åt vi pizza på jobbet allihop. Idag drack vi kopparberg. Ibland är det lätt att glömma att man faktiskt måste jobba emellanåt.

 

Idag gjorde jag kaffe mest hela dan. Nu kan jag göra kaniner! Jag är bäst.

 

Imorse var jag på letting agencyn och lämnade in alla papper. Ska dit igen imorgon och lämna in Emmas. Sen gick jag därifrån till jobbet så nu vet jag hur vägen kommer se ut när jag går från nya lägenheten. Letting agencyn ligger på samma gata. Man går upp för Morningside road.. genom bruntsfield... (mysigaste området i hela stan tycker jag) genom bruntsfield park (min favoritpark), genom meadows (körsbärsträd, utsikt över berg) och sen är man där. Tar ungefär 20-25 minuter. Heeeeelt otrooooligt fiiiiiiiiiiint! Ni fattar inte! Ojoj.

 

JAG VILL FLYTTA NU NU NU! Till MIN lägenhet. Till mitt första alldeles egna hem, egentligen. Och Emmas. Vårt. Åh vad fint det kommer bli.

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

=) sagolikt. igen.



vi kommer och hälsar på så får du visa och så fattar vi sen.

2010-05-15 @ 14:12:43
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Elin

absolut!

2010-05-16 @ 20:54:48
Postat av: morfar

Tänk en egen lya collt va!!!!!!!!!!!!!!

ja har en lya

en varglya

sa vi byta ????

kram

2010-05-18 @ 12:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0