And there's this burning.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu har jag alltså varit i Amsterdam. Och varit sjuk, och är sjuk.

 

Ikväll ska jag på hummuskväll med Emma & Susanne. Har samlat ork hela dagen. En liiten kraftansträngning får jag allt ta och klara av.

Och imorgon ska jag & Emma kolla på en fiiin lägenhet i Morningside, ytterst spännande tycker jag.

 

Och jag har lock för öronen så lyssnar jag inte på musik eller ser på film blir jag KNÄPP av tinnitusen. Inte speciellt trevligt ska ni veta.

 

Men jag mår bra! Jag är glad. Jag har en nygammal jacka och livet är fint.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Hade ni kul? Var det ett fint hotell? :) Men stackare, hoppas att du kryar på dig xxx

2010-05-12 @ 11:58:05
URL: http://barbalin.blogg.se/
Postat av: Elin

det var mysigt! Hotellet var helt ok faktiskt, frukosten god!!

2010-05-12 @ 22:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0