the whole world on our wall.

Suttit i ett par timmar på Starbucks och läst och skrivit. Jag behövde ett par ensamtimmar tror jag. Ska till Emma ikväll och titta film. Och imorgon tillbaks till jobbet. Väntar fortfarande på besked från universitetet - lovar att säga när jag vet. Men, så ni vet, så stannar jag i Skottland även fast jag inte kommer in. Så ni är förberedda.

 

Efter Starbucks gick jag till min favoritaffär, Paper tiger! Där köpte jag kort och världens finaste omslagspapper som också funkar som tavla. Den kompletterar rummet på bästa sätt tycker jag.

 

 

 

Och så har vi en fin hemmagjord gardin nuförtiden. Vårigt tycker jag.

 

 

Nä nu ska jag gå och handla innan Daniel kommer hem.

Trevlig måndagskväll på er!


Kommentarer
Postat av: Hallvardtilde

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-02-17 @ 11:20:45
URL: http://hallvardtilde.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0