"That's Elin, but the boys call her Alien"

Vet inte om jag ska tycka det är en skojig grej sådär eller bara hemskt? Tragiskt? Började som en kul grej (haha hehe i en minut liksom) men det fastnade. Och blev till en vana. Och nu kallas jag för Alien. Och det är bara männen på jobbet som kallar mig för det...?

 

Hursomhelst, det som står i överskriften sa Carys idag när en stammis frågade vad jag hette. Så nu kallar han också mig Alien.

 

Okej det är faktiskt roligt.

 

Förresten var jag på bio i går! Alice in Wonderland igen! För Daniel hade ju inte sett den än.. och herregud, jag tyckte den var otroligt mycket bättre andra gången. Konstigt. Var mycket mer spännande och alla var snyggare och det där med sconesen var ännu roligare.. och så såg jag ut lite som Alice i min nya helunderbara klänning.

 

 

Aja nu ska jag äta upp min bön/röd pesto/tomatmacka och sen kanske gå ut. Eller stanna inne. Imorgon blir det heldag med Emma för jag är ledig, tar med mig kameran!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0