Sometimes I think that's the only right thing to do.

Här sitter jag i mormors sköna tofflor. Åhh de är så fina.

Ska alldeles strax gå och lägga mig.

 

Två dar till på jobbet. Sen ledig! På lördag ska jag gå på "open day" på Napier (universitetet), registrerade mig nyss för säkerhets skull. Men lär väl få veta innan dess om jag kommit in. Kommer jag inte in går jag inte såklart. Det vore bara konstigt. Upptäckte igår att det även finns ett tredje alternativ! Kommer man inte in på kurserna man sökt kan man söka ett antal "extras", dvs kurser som det fortfarande finns lediga platser på. Som de märkt att inte så många sökt till.. men jag kan plugga nåt supernördigt. Gör inte mig nåt. Så länge det har med litteratur att göra så, finns nog massa sånt. Tror jag. Inte ge upp hoppet än riktigt får man tänka.

 

Och på påsk blir det påskbord. Förmodligen ska jag säga, beror lite på. Men planen är att Emmas au-pairfamilj ska bort nånstans och vi har hela huset för oss själva och fixar fin middag och bjuder in lite kul folk! Med lite kul folk menar jag Daniel och Tove. Kanske han där norrmannen får komma också.

 

Nä nu måste jag sova, börjar tidigt minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0