Mormors fina sockar och hårrufs.

Hejsan hoppsan.

Från och med i onsdags går jag i terapi. Med mig själv. Bara jag. Jag ska bli glad och må bättre och ger mig själv små saker varje vecka som jag ska jobba på - göra mer saker som jag själv vill, sluta tänka på vad andra tycker, sluta vara avundsjuk på folk. Hitta mina egna äventyr. Det är därför jag vill att någon ska göra en karaktärsbeskrivning av mig! Försökt själv men det blir inge bra. Fast å andra sidan kanske inte en karaktärsbeskrivning är det bästa när man ska ut ur normen som är jag, eftersom det liksom fastställer den istället? Hmm.

 

Aja. Sitter här på rummet och anstränger mig för att inte få ångest för att jag inte är produktiv på min lediga dag. Det måste jag också öva bort. Hur? För jag vill ju inte gå ut. Det bara känns som att jag missar nåt om jag inte gör det. Ska i alla fall på sconeskväll hos Emma ikväll, ska bli myyysigt. Hennes au-pairmamma sa häromdan att vi är som ett gammalt par. Precis som det ska va då, sa Emma. Tycker jag med.

 

Dagens musiktips: Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane & Just a Boy.

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

intressanta funderingar.

jag håller på att välja ut bilder att framkalla. har precis gått igenom irland, men saknar dublin-bilderna. var på msn när jag är där någon dag snart och skicka dem till mig.

2010-03-27 @ 09:21:35
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0