Monday monday

Hej blogg!

Idag var det soligt och underbart och dessutom första mars så vårjackan åkte på såklart.. ni vet, min rosa kortärmade jacka med glansiga knappar och en rosett ibak?

 

Åh! hittade en bild:

 

 

 

 

Två bilder till och med.

 

Så fin jag kände mig där jag flög fram på Yuki en solig måndagsmorgon!

Sen på jobbet fick jag baka chokladbollar. I sommar ska jag få börja baka bullar och kakor sa min maganer. Äntligen! Soooom jag tjaaatat..

 

Ikväll blir det bio igen tro det eller ej, Breakfast at Tiffany's. De visar den av någon anledning och visst kan man inte, som Lisa sa, missa chansen att se den på bio? Får nog kosta på mig lite karamellkungen idag. Det var ett tag sen. Imorgon blir det jobb hela dan sen filmkväll med scones hos Emma.

 

Nu blir det snabb middag innan bion. Hejhopp!

 


Kommentarer
Postat av: isabell

det är ju fantastiskt att du kan har kortärmad rosa jacka på dig! Här har det snöat 15 cm idag, det är tydligen stormen Xynthia som är här..

2010-03-01 @ 21:08:10
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

hahaha! varför ska stormar alltid få så fula namn..

2010-03-01 @ 23:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0