Ledig lördag.

Hola guapas!

Här sitter jag och käkar knäckemacka med jordnötssmör.

 

Idag har jag och Emma varit på öppet hus på Napier. Universitetet jag vill gå på. Engelskaprogrammet verkade helt fenomenalt och jag var så glad när vi gick ut därifrån! Som att det spelar ingen roll om jag inte kommer in nu, för jag kan likaväl söka nästa år. Jag vet vad jag vill och då kan man bannemig jobba lite för det. Sen gick vi och köpte chokladmuffins och praliner i en chokladaffär, satte oss på en parkbänk i Bruntsfield och tittade på alla fina påskliljor. Sen gick vi till Starbucks och läste och myste i två sköna fotöljer. Sen blev vi hungriga och gick genom meadows till en kurdisk resturang på royal mile och åt falafel. Himla gott. Sen blev vi sugna på cocktails och gick vi till Dragonfly och drack ett par stycken, supertjusiga med strössel och allt!

 

Nu måste jag sova för den förbannade klockan ska vridas fram och jag börjar halv 9.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0