Onödig onsdag

Hejsan.

Sitter framför värmeelementet och funderar över vad jag ska blogga om denna dag. Som ni kanske märkt har jag blivit riktigt flitig. En gång om dan minst! Men nu när jag sagt det högt kanske det blivit nån slags förbannelse och jag kommer sluta blogga helt.

 

Läst en sida av Dorian Gray och den tröttar redan ut mig lite. Bara massa tjat om att man inte är människa om man inte kan se den verkliga konsten blabla, pretantiöst babbel. Fast kan tänka mig att Wilde var en otroligt pretantiös herre. Men ska kan inte döma så fort heller. Kommer såklart fortsätta läsa.

 

Hm, vad händer mer i mitt liv.. skar mig på toalettdörrlåset imorse igen. För tredje gången. Det är ju inte riktigt klokt? Jobbat hela dan, längtar längtar tills nästa lediga dag. Som är lördag. Och på fredag var tanken att jag skulle på céilidh igen med Emma och couch-surfing typerna men jag jobbar sent så vet icke om jag hinner. Tror inte det. Gör jag det har jag väl ändå ingen dans-ork-lust kvar.

 

Sovdags.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0