Or should I say, she once had me.

 

Ur Norwegian Wood. Som kommer snart snart.

 

Så mycket i huvudet just nu. Världsbäst musik som känns överallt och Yuki som förstår vad andra varit med om och hur allting hänger ihop och att det kanske inte gör någonting om man inte kommer in på universitetet för man kan alltid åka till Japan istället och det kanske inte är så lätt att cykla uppför trots allt och att man kanske inte alltid känner för att gå på bio fastän man kan. Kanske vill man bara spendera en tisdag på golvet framför brasan med scones och vin med någon fin person som förstår alla krångliga ord och tycker jag är konstig men på det bästa sättet eller att få blommor och glass av den som blir oroligast när man cyklar på för stora gator eller bli helt och fullkomligt förstådd av världens bästa bagare som vet hur det blir när man läser Murakami och skickar sms när jag är sjuk och säger att jag är fantastisk eller bara det att ringa hem lite då och då. Bara få höra röster som man saknar. Bara få kramas lite.

 

Det gör inte ont. Det känns bara tomt. Slutgiltigt är det inte heller så ingen anledning att deppa ner sig. Om jag inte läst Dance dance dance nu hade jag garanterat deppat ner mig. Tack världen för surrealismen.


Kommentarer
Postat av: isabell

kumiko vore ett fint namn på din framtida katt! Du får spara det :)

2010-03-04 @ 10:24:10
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: a

llt löser sig, våren är på väg och med den solen och värmen, det finns många skolor i EUROPA. Du kan allt du vill, det har du bevisat många gånger:)

2010-03-04 @ 10:24:46
Postat av: Anne

för att hålla med förtalaren: du kan allt du vill! och det finns massor skolor i europa och du har fortfarande gott om tid att söka! (t ex i tyskland har du tid till 31:a mai eller 15:e juli beroende på universitetet :) har du inte kommit in någonstans? du hade ju sökt en massa!

jag kramar dig!!!

2010-03-04 @ 21:26:20
URL: http://theuniversalsucker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0