After work

Konstig men väldigt bra dag igår. Emma och Susanne kom och fikade på mitt jobb så jag satt med dem under min rast. Jag & E kom fram till att vi skulle hitta på nåt på kvällen. De gick. Jag och Tove slutade samtidigt så vi bestämde att vi skulle fika. Sen kom vi på att ingen av de som stängde kunde räkna kassan, så vi delade en flaska vin och stannade på jobbet. Kom också fram till att Tokyo vore ett bra ställe att spendera sommaren på. Satt och kollade på solnedgången genom glasväggarna. Sen räknade vi kassan tillsammans. Och gick till Doctors. Där satt Sabine så vi satte oss hos henne. Sen kom Lukasz och hans flickvän. Sen kom Emma. Sen gick Sabine och Tove och kvar var jag, Emma, Lukasz och flickvännen. Vi gick åt olika håll (de hem för att göra sig iordning, vi till The filling station för att köpa färgglada drinkar av Susanne.) Sen möttes vi upp igen på Royal mile och gick Opium, och sen till The Caves. Där drack vi öl och dansade bugg.

Ja så kan det ju också gå.

 

Om en timme går tåget till Glasgow så måste klä på mig och fixa iordning mig. Jag & E ska shoppa. Jag är ledig i tre dar och det är obeskrivligt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0