It's not that we're scared, it's just that it's delicate.

Ja nu lever jag till synes igen.
Ar mitt i en karusell av festival i parken, kakbak, rosetthattar som flyger av, plotsliga skyfall och virvelvindar. Och middagar pa Elephant House och rodvin pa diskbanken i Stockbridge.
Det finaste av allt ar att jag har Emma och att vi ska flytta snart.
Och att vi ska ha hundra origamifaglar over koksbordet.

Det finns absolut ingen anledning att forminska livet eller spracka bubblor.
Har jag lyckats byta land for att fa vara nagon lite narmre och sedan klara mig nar allting faller och vara hemlos och skaffa jobb och bli bast pa kaffe i Edinburgh och komma in pa min dromutbildning, da gar ju vadsomhelst.
Och jag kan sjalv.

Kommentarer
Postat av: a

Att Du kan =)

2010-06-09 @ 07:14:30
Postat av: Isabel

Det är rätt inställning Elin! You go girl! :)

2010-06-09 @ 08:35:17
URL: http://isabelr.blogg.se/
Postat av: Lisa

heja elin! origamifåglar över köksbordet låter perfekt, blir lite sur över att jag inte kom på den idén först ;)

2010-06-10 @ 17:58:05
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0