Min lediga dag.

Nu har jag knaprat i mig 4 ryvita med paprikahummus och sallad. Hur gott som helst.
(Mitt nyttiga liv går ganska bra! Åt 7 ballerina idag men de räknas inte, var ju tvungen att äta upp paketet. Så nu har jag inget paket. Åt en grönsaksomelett imorse igen, det är bäst. Då är jag mätt hela dan.)

Och så har jag kollat på brittiska versionen av Wallander på BBC iplayer. Alla hade svenska namn och de var liksom i Ystad, men alla pratade engelska.. det var himla skumt. Men spännande! Nästa avsnitt kommer väl upp om ett par dagar.

På tal om BBC iplayer, varje dag på jobbet får jag en halvtimmes rast. Då sätter jag mig på kontoret med en kanna grönt te och några mackor och en sallad och kollar på vad som än finns uppe där. Life, konstiga dokumentärer, filmer, osv. Just nu kollar jag på en film om Moliere. En halvtimme åt gången. Det är hur smart som helst ju. Tycker att jag är bäst som har kommit på det. Innan läste jag böcker men de spillde jag alltid mat i.. så det funkade inte. 

AJA! När Daniel kommer om en kvart ska vi till hans gym och bada jacuzzi och basta. Värmen funkar inte än. Vi har inget varmvatten än. Så blir det. 

Och så har jag ju köpt världens mest bekväma jeans. För en tia. Pund alltså. Hurra för den tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0