Vid vår uråldrade spis

Nu har vi lagat torsdagsmysmat!

Pulverpåse och quorn och krossade tomater och creme fraiche. In i ugnen och ät med tacochips och röd paprika.

Och rött vin till. Helst i tekopp.

 

 

 

 

Nu kanske det blir film om Daniel har tid. Ska tjata.

Imorgon måste jag hitta tråd och nål och en duk att sy på, som sagt ska jag hem till Carys på måndag. Kanske inte sagt vad jag ska göra där. Jo jag ska på stickträff såklart. Men eftersom jag inte kan sticka tänkte jag sy en duk. För det är jag bannemig bra på!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill verkligen också gå på stickträffar! :O

2010-02-12 @ 19:09:20
URL: http://barbalin.blogg.se/
Postat av: Elin

Skapa en:D

2010-02-13 @ 18:24:28
Postat av: Lisa

haha, elin pekar, jag har också såna bilder med exakt samma min!

har inte varit inne på din blogg på ett par dagar och det är typ tio nya inlägg. jättetrevligt och massa fina bilder!

2010-02-14 @ 07:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0