Day 6.

En väldans konstig och fin dag har jag haft. Blev väckt av att min manager ringde halv 7 imorse, tydligen var jag den enda som hade nycklar till framdörren så cafét kunde inte öppna.. så jag fick slänga på mig kläder och hoppa i en taxi och komma och låsa upp. Så jag var på jobbet klockan 7 imorse och sen hela dan. Sen helt plötsligt var det bara jag som kunde göra kaffe och jag blir alltid jättebossig när jag gör kaffe (tycker min manager om tydligen) och organiserar allt och det är ju hur kul som helst. Tänk! Utan mig hade allting praktiskt taget gått i stuprännan. Inte ofta jag får vara en sån viktig person heller. Sen när jag slutade kom Emma och vi fikade på jobbet (gratis ju) och sen gick vi till Doctors och tog en cider. Pratade om allt och inget och planerade våran gemensamt lediga lördag. Tidigt på morgonen ska vi gå och köpa cyklar, sen ska vi äta brunch, sen ska vi köpa fina kläder och gå hem till mig och göra oss iordning och dricka dyr cider och sen ska vi gå till dragonfly och dricka cocktails och diskutera filosofi och sen hem till hennes kompis Will på inflyttningsfest. Låter inte helfel va!

Sen köper vi nog biokort och går på bio varannan dag. Det är planen i alla fall.

 

Livet är såhär fint ibland. Jag överdriver inte det minsta. Som att ta kort på någonting, ungefär.

 

Nu ska jag dricka några koppar te och rå om min extremt smärtande gom.

Har halsfluss och ska till doktorn på fredag. Heja brittisk väggisolering/immunförsvar.


Kommentarer
Postat av: isabell

Låter underbart! O hoppas du får nån bra medicin till halsen..

2010-02-24 @ 10:57:23
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Isabel

Stackare, med halsfluss alltså. ;) Härligt att du verkar vara på humör ändå. :) Kram

2010-02-25 @ 16:31:17
URL: http://isabelr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0