Till Musse!

Det här inlägget är tillägnat min katt.

 

 

Bara för att han är finast och bäst och smartast.

Ingen katt kommer någonsin vara lika cool!

Men jag tänker skaffa katt ändå.

ALTERNATIVT en dvärgkanin. Det är antingen eller som gäller.

(I så fall ska kaninen heta Moses, det bestämde jag för lääänge sen.. katten ska heta Semla och vara gräddvit. Eller Isildur, om det är en kille.)

 

 

Men! Nu var det Musse detta skulle handla om och inte framtida eftertagare. Ni som bor i närheten av honom kan väl ge honom en klapp och säga mitt namn några gånger då och då så han inte glömmer mig:)

 

Snart kommer jag hem och då ska vi ha kuuul du och jag!

 


Kommentarer
Postat av: a

Musse minns dig o saknar dig han också!

2010-02-19 @ 07:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0