The lovely bones.

Smålöjlig småfin film med bra skådespelare.

 

 

Nu när jag har biokort (jag vet att ni vet men åhh, det är så bäst) kan ju jag gå på alla flmer som kommer upp och sen säga vilka som är värda att se! Är det inte käckt så säg. Eller så kan ni säga nån ni har funderat på att se så kan jag gå och se den och sen säga hur bra den var liksom. Till er tjänst.

 

Denna levde i alla fall inte upp till förväntningarna. Kanske var det det urlöjliga slutet. Eller alla löjliga specialeffekter. I alla fall, tänker inte se den igen. Kanske ser Avatar igen. Bara för att jag kan!!

Hehehe.

 

Förresten! Alla filmer jag ser hamnar nu under kategorin "Cinema". Så ni vet. I fall ni skulle undra.

 

Vill inte bryta nån slags lag så ni får bara kort på reklamen.

 

Och Emma.

 

Nu ska jag ta en tablett och somna sött. Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Lisa

himla praktiskt. jag skulle vilja se an education. ge mig ett omdöme om den. och alice i underlandet måste du förstås gå och se när den kommer. det ska jag göra hur som helst, nästa lördag! tjohej!

2010-02-27 @ 12:46:05
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: isabell

education har vi med på vår lista :D men dröjer nog lite innan den släpps på dvd .. funderar på om vi ska se avatar? vad tycker du?

2010-02-27 @ 14:07:19
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0