Up in the air

Godkväll!

Varit på bio med mitt nyinköpta biokort. Kändes hur coolt som helst.

Såg "Up in the air", den var fin. Rolig. Speciell. Hade en enorm flaska vatten och lozenges med mig så jag inte skulle få okontrollerbara hostattacker och det gick bra. Sen blev jag hur trött som helst och det ösregnade ute men jag var ju bara tvungen att utnyttja mitt biokort!

 

 

Till lunch och middag åt jag exakt samma sak, couscous med hummus. Nu vet ni det. Det var gott. Nu ska jag äta choklad och poppa lite piller och sen blir det läggdags! Natti natti.


Kommentarer
Postat av: a

En film du kan rekomendera till mig?

2010-02-26 @ 08:14:45
Postat av: Elin

Ja absolut! Den var bra faktiskt. Du skulle nog tycka om den.

2010-02-26 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0