Jag är kär i min cykel.

Nu har jag varit på inflyttningsfääst. De hade black jack-bord och franska magiker och ett enoooooormt vardagsrum med en orgel och sen fick jag en bil och ett hjärta och en pussmun på min kind och shottade southern comfort med en amerikansk författare. Sen gick jag hem när min hals typ dog. Man tycker att den kanske borde domna lite efter ett par shots?! Gick gjorde jag inte heller förresten. Jag cykladeeee. Fastän de bor två gator bort. Jag har nog inte fattat innan hur otroligt kul det är att cykla. Känner mig som ett barn på julafton här.

 

Åh svar på era kommentarer på förrförra inlägget: An Education vill jag jättegärna se men den slutade gå på bio här för över en månad sen. Tyvärr! Ska be Daniel fixa den. Och Avatar kan jag absolut rekommendera. Inte minst för alla fina specialeffekter. Bara de gör filmen otrolig. Kanske inte är lika coolt när det inte är 3D dock.

 

Nu ska jag sova och imorgon ska jag cykla till jobbet. Får nog ta en ganska lång omväg för Daniel blir så orolig när jag cyklar på de stora vägarna. Menmen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0