Hours.

Idag har jag: blivit sjuk (satans immunförsvar, vart har du gömt dig?), skurit mig på brödkniven så det blödde i tre timmar (bara ett litet sår dock, inget att oroa sig över. Nu blöder det inte mer.), jobbat, läst, ätit mackor med krusbär/flädersylt.

Och nu är det dags att gå och lägga sig, igen. Sätta väckarklockan, igen.

Nu kändes allt plötsligt lite meningslöst och inte alls lika fint? Hjälp?!

Satans Sisyfos. Orkar inte rulla stenar, varför måste man rulla stenar?

(Så att man ska få stå på toppen en liten stund och titta sig runt såklart. Men orka.)

 

 

Äh! I morgon unnar jag mig en iskaffe, mitt på en vardag höll jag på att säga men det är ju faktiskt lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0