Hej där mina blåbär

 

 

Här sitter jag och tar kort på mig själv. Tycker jag är fin i håret idag.. och så har jag världens finaste örhängen men det syns inte! Det får vi ta en annan dag.

 

Är fortfarande helt på 500 days of summer-humör, tror inte det är bra. Måste komma bort från det. Ska ta mig in till stan idag och köpa mapp till alla mina viktiga unipapper och payslips och en ny spegel. Min fiina fina spegel har gått sönder. Kom hem en dag efter jobbet så var den totalförstörd. Billig skit! säger Daniel men för att bli sådär pajad måste han slängt den i väggen HÅRT! Hämd planeras.

 

Just det, fick matpaket från mamma idag! Kolla!

 

Så ikväll blir det fesk och potäter.

 

 


Kommentarer
Postat av: a

Kanon att det kommit fram! Bara att äta o njuta!

2010-02-05 @ 15:47:29
Postat av: Linnea

Gott gott! Och nya bloggen är jättefin :)

2010-02-05 @ 17:50:52
Postat av: Elin

Tack! och tack!

2010-02-05 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0