Glass glass snart får jag glass

Godafton!

Sitter här på golvet och har precis ätit pizza OCH potatis med pepparkornsås!

Och sen säger Daniel att han har en överraskning.. och kommer med en ben & jerry's!

Bra kväll, som ni hör.

 

I övrigt är allt bara bra, allt känns toppen med universitetssökandet, jag VILL plugga här! Jag VILL plugga english literature och jag VILL bo här i 4 år till! Vet inte om jag känt såhär förut. I mitt liv. Tror icke det.

 

Och på lördag ska jag och Daniel till en farmer's market och köpa massa grönsaker och frukt och kött. Sen ska jag på dejt med två tjejer jag träffat på jobbet, Emma och Tove. Vi ska dricka kaffe hela dagen lång är planen.

 

Måste bara berätta om världens roligaste som hände imorse. Slängde Daniels mobil i väggen igår.. för han kittlade mig under halsen. Så hans klocka ställde om sig själv och imorse klädde han på sig och gick ut fem på morgonen när han trodde den var 8... hehehehe.

 

Och i juni åker nog jag & Isabell till Frankrike!

 

Nu ska vi kolla på 500 days of summer och äta glass.

 

Uppdatering: Det ska vi inte alls. Jag vill sova.

 


Kommentarer
Postat av: a

Vad skönt att du känner dig så säker! Då kan det inte bli annat än bra:)Vi kommer vet du!!

2010-02-04 @ 07:25:59
Postat av: Anne

men se pa filmen anyways! den är bra, fast ingen lovestory som dom redan säger i början och som jag inte trodde pa tills den slutade.

kram :)

2010-02-04 @ 10:45:00
URL: http://theuniversalsucker.blogspot.com
Postat av: Linnea

Du ser, du är visst social! :) Funderar på att ringa dig... Vore det kul? Eller ska vi bara ses på msn i kväll? x

2010-02-04 @ 13:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0