One for the heartbroken lovers and one for the dreamers and then there's one just for you.

Vet ni varför jag inte kan laga fisk?

För jag får dödsångest att den ska vara rå och har kvar den i ugnen en kvart längre än det står på paketet.

Men! Hellre det än rå.

 

Jaa vad ska jag uppdatera er om idag tro..

Sitter och äter pumpasallad med getost och quinoa. Och fisk och potatis. På samma gång.

 

Tänker att jag kommer behöva jobba som en galning framöver. CSN vill ha tillbaks sina pengar så nu blir det återbetalning varannan månad! Och samtidigt vill jag spara till fin lägenhet i höst och en Sverigesemester i sommar. Minst. Hårt liv. Så nästa vecka jobbar jag 9 dar i rad, tar alla skift jag kan få. Men det är luungt, det klarar jaaag.

 

Annars så.. ska jag luncha med Emma på fredag och hem till Carys på måndag. Håller er uppdaterade om mitt sociala liv här som ni märker.

 

Nu ska jag spela gitarr! Hurra!


Kommentarer
Postat av: Lisa

så gör jag också med fisken. fast utan ugn. man blir kanske sån av att vara vegetarian.

2010-02-11 @ 10:04:39
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0