Dance dance dance.

Hejsan.

Idag har jag vaknat av sött sms och solen som sken in genom fönstret. Sen blev det såklart molnigt men det får man vara förberedd på om man bor här. En lyxvara som solsken få man ta vara på.

I alla fall, promenerade in till stan och köpte grönglittriga tofsar och satte mig i en skön fotölj på Starbucks. Läste Dance dance dance och drack ismocha och åt beanwrap med ost. Försvinner så lätt in i mina böcker så poff hade det gått två timmar och jag beställde in en till ismocha.

 

Glömmer alltid ta med mig kameran när jag går dit men såhär ser det ut när man sitter där och myser:

 

 

Sen gick jag hem och kramades lite och ringde hem och nu ska jag laga pasta.

Imorgon börjar min maratonvecka på jobbet.

Hej & hå.


Kommentarer
Postat av: isabell

hej och hå, kämpa på. Är imponerad på dig, jag vill också läsa men har aldrig kraften att börja. Ska bli bättre på det.

2010-02-17 @ 20:21:32
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Phillipnikita

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-04-15 @ 09:04:14
URL: http://phillipnikita.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0