Awake my soul (lend me your hand and we'll conquer them all)

Men! Fortsätter att häpnas över Mumford & sons. De är ju bäst!

(och de kommer till Edinburgh om ett par veckor!!!) Uppdatering: skit. Inga biljetter kvar.

 

Hursomhaver. Suttit i sängen och druckit te sen klockan 10. 6 koppar hittils! Skönt som smör för halsen.

Här hade jag tänkt sitta mest hela dan. Det är myyyyys. Fast ikväll ska jag såklart på bio. Blir nog "The lovely bones", den verkar så fin.

 

Och imorgon ska jag köpa cykel!!!! Ser helt otroligt mycket fram emot det. Ska ta kort på den det första jag gör såklart.

 

Här får ni en bild från förrgår. Köpte massa glass och såhär såg en ut.. bajskorv på pinne. Mums.

 


Kommentarer
Postat av: sofie

hahahahahah! den såg ju jätte rolig ut!:D

2010-02-26 @ 17:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0