Artisan roast

Nyss hemkommen från en mysdag på stan. Först gick jag & Daniel till farmer's market under slottet och köpte en massa kött och en munk (som jag åt till frukost) sen mötte jag Tove och Emma utanför tågstationen och så gick vi till Artisan roast och drack stans bästa kaffe. Jag drack en chailatte. Huur gott som helst. Där satt vi i 3 ½ timme ungefär, sen gick jag till Starbucks och lunchade. Och köpte en Murakamibok till, "dance dance dance".  Emma vill börja magdansa med mig! Så vi ska börja med det nästa vecka eller veckan efter. Sen kanske det blir en roadtrip till högländerna också.

 

(Inte jag som tagit bilden, snodde den nånstans. Men där satt vi iaf.)

 


Kommentarer
Postat av: isabell

fin bloggen är! här händer det mycket om man är borta en helg! Kom precis hem till Örebro, kanske hörs på msn senare :) verkar som du är inne i nån sorts bra mysig flowperiod

2010-02-07 @ 21:18:43
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Amanda

Hej, kul att du svarade :) Jahaa jag har vart inne på det cafét nån gång, det är väldigt mysigt! Jag slutade på mitt jobb för typ en månad sen, dom var helt dumma i huvvet, dom blev arga för att jag nte kunde jobba när jag hade njurinfektion :s Antar att det är rätt typiskt när man har ett pub jobb i UK kanske. Nu har jag några intervjuer lined up så förhoppningsvis får jag nåt receptionist jobb snart :) Vad gör du annars då, när du inte jobbar? Hur kom det sig att du flyttade till Edinburgh? Kram!

2010-02-07 @ 22:54:14
URL: http://edinburgh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0