And on the list of things

Idag har jag inte nåt nytt att säga direkt. Men försöker blogga lite oftare här så då blir inte alla inlägg lika tänkvärda och intellektuella *hrm*

Går mest omkring och längtar till våren. Då man kan gå i tshirt i världens vårmysigaste stad och dricka rosé i parken och grilla och sånt. Längtar också tills mars då jag förmodligen får svar på universitetsansökan. Tänkomtänkomtänkt oooom jag kommer iiiiin! Helt galet. Då ska jag börja leta lägenhet. För fint ska jag bo! Även om det blir ensam eller med mannen, fint ska det va. Högt i tak och vita väggar och precis i mitten av ALLT. Bredvid parken vore perfekt. Och så kan jag skaffa en cykel och bankkonto och biokort. Vilken dröm att ha biokort. Det längtar jag nog mest till av allt...

 

Sen får ni komma och hälsa på mig jämt så jag får användning av alla mina udda tekoppar.

Så kan vi hänga i parken och klättra upp för kullar och annat skoj.


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja, bra. får jag inte klättra upp för en kulle nästa gång så kommer jag inte ;)

2010-02-09 @ 12:30:02
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Låter underbart! När skulle du flytta i så fall? Var det i augusti som kontraktet går ut? x

2010-02-09 @ 14:40:02
URL: http://barbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0