And my head told my heart: let love grow

Jag måste ju berätta vad mer vi gjorde igår! Vi hade en heldag med skoj ju.

Först möttes vi tidigt på morgonen för att stå i kö till cykelaffären. Sen provåkte vi på bakgården och bestämde oss tillslut för två rostiga gnisslande cyklar med snea sadlar. Cyklade överlyckliga och jättesnabbt längst hela Nicholson street ner till Royal mile och Princes street och runt till farmer's market som fortfarande var öppet. Köpte en sockrad munk och åkte vidare till ett café med träväggar och kuddsoffor och åt brunch. Med vegetarisk haggis. Spännande grejor. Sen så åkte vi hem till mig och drack vin och cider och åt vegetarisk lasagne och dajm. Himla mysigt alltihop. Sen blev det förfestpepp med spotify och sen cyklade vi två minuter till festen. På festen spelade de Mumford & sons.. hela februari kommer vara galet betingat med dem. Men de är ju bäst så det gör inget. Åhh. Allt känns precis så just nu och allt är fint. Hej och hå.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anne

men hallo...nu börjar jag ocksa bli fast i dom :) du maste ge mig musiken nästa gang vi träffas pa msn!!

KRAAM

2010-03-01 @ 14:20:03
URL: http://theuniversalsucker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0