Nattlig färd till England.

Årets grej. Tycker jag.

Jag får ett sms av Daniel. Jag känner för att ge honom en kram och säga att han är bra.

Blir impulsiv plötsligt och går direkt från stängning på jobbet till tågstationen och hoppar på ett tåg till York med bara handväskan och en olivbulle med mig.

Tre och en halv timme senare, halv 12, är jag framme. Daniel trodde jag hade tappat förståndet.

Åtta timmar senare åker jag tre timmar hem igen och tåget går sönder på vägen så blir fem minuter försenad till jobbet. Kommer på att jag vill bo i Berwick upon Tweed för det ligger så fint vid vattnet.

 

Jag blir lite rädd för mig själv när jag gör sånt där.

 


Kommentarer
Postat av: Isabell

whoaa är det sant?! vilken grej!

2010-08-31 @ 07:13:48
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Pappa

Carpe diem

2010-08-31 @ 07:51:59
Postat av: Linnea

Mig har du lovat att hälsa på sen förra året men du har ju alltid haft så "mycket annat" för dig. Plötsligt fick du en impuls att hälsa på Daniel och då var det inte så svårt minsann! Du kunde väl i alla fall skickat ett sms och sagt att du var här... Vi kunde setts i fem minuter :'(

2010-09-01 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0