Sorg.

En av mina favoritmänniskor i hela välden, bagaren på jobbet, ska flytta tillbaks till San Fransisco om en månad. Jag dör. Han är ju bäst. Coolaste bagaren nånsin. Det är ju han som ser till att jag inte skär mig på allt. När han åker hem kommer jag börja skära mig igen. Det är så det funkar. Med oflit alltså. Jag är mest klumpig med vassa saker och han är bra på att visa hur man egentligen ska göra.

 

Och vem ska nu lära mig alla viktiga saker som hur man spritsar och bakar chokladmuffins?

Vem ska säga att jag är bäst om jag ser ledsen ut?

Och VEM ska jag prata Murakamisurrealism med?

Veeeeem?

 

Ingen!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Oj oj, stackars :( Tack för den fina kommentaren! Du är givetvis välkommen ner och hälsa på när du vill! Vi har ju extra säng och så. Kraaam x

2010-04-25 @ 16:43:20
URL: http://barbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0