Sense and soul.

Hejsvejsleverpastejs!

Inatt sov jag hos Emma. Jag har till och med införskaffat en Emma-tandborste.

När jag vaknade duchade jag (mmmmm) och gick sen till parken och åt frukost och drack vin och läste Dorian Gray. När jag gjort det i två timmar gick jag till Starbucks och drack ismocha och åt muffins och fortsatte läsa. Jag tycker om den! Den är segläst men sådär härligt hippie-ig. Svårt att inte falla lite för hedonism alltså. Sen kom Emma och vi fikade lite till. Och nu är jag hemma. Och tänkte spela sims tills jag går och lägger mig. Imorgon börjar ny arbetsvecka. Hepp happ och på söndag ska jag på indiefestival och om en vecka åker vi till Amsterdam!

 


Kommentarer
Postat av: isabell

åh är det så snart!! kul :D

2010-04-29 @ 22:26:49
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Linnea

Låter härligt med parker, muffins, kaffe, bra böcker och festivaler :) Men kanske inte vin till frukost - urk!

2010-04-29 @ 23:43:57
URL: http://barbalin.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja Amsterdam ska bli cooooolt..

och vin till frukost var väl ingen höjdare kanske;)

2010-05-01 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0