Liv.

Så. Hemma igen. Och allt är som vanligt och så som det alltid är här. Lite drömlikt. Bara nästan på riktigt men mer på riktigt än det nånsin blir. Blev välkomnad med kramar på jobbet. Fina komplimanger om mitt hår. Oj vad jag hade saknat alla! Lunchade med Tove (och lite Lukasz) på gräset. I tshirt. Gick på ceilidh. Dansade och drack cider. Kanske blir sambo med Emma i höst. Planerat Elin-och-Tove-dag med champagne klockan 10 på morgonen och strandpromenad i North Berwick.

 

Kom precis hem från Chris, min manager, som hade världens minsta födelsedagskalas. Champagne och guitar hero och fint folk och häftig ursikt från URFIN lägenhet.

 

Förresten! Det därmed vulkanen. De varnade folk för att gå utomhus idag. Vi har en uteservering på jobbet, och varje gång borden torkades av blev trasan helt svart. Kusligt?!

 

Förresten ska det tydligen snöa inatt. Aha okej liksom.

 

Nä hörrni nu börjar jag jobba om typ 7 timmar! Natti!


Kommentarer
Postat av: isabell

men elin, han är väl ändå din chef, och inte din manager? eller??

Men du ser, visst är det fint att ha två hem? och passa på att lev livet lite där borta innan skolan börjar, vi här hemma finns ju alltid kvar. Saknar dig!! Kram

2010-04-18 @ 09:49:04
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: isabell

oo förresten spelade de mumford & sons på p3 imorse, coolt va :)

2010-04-18 @ 20:05:00
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

Jag har två managers och en chef, men chefen ser jag nästan aldrig.. han bor i Sverige:)

och åhh vad du är bra. jaa ni finns kvar och det är jag så tacksam för ska du veta! saknar dig med massor!! Kommer igen 19 juni:D Då blir det mys i Öret.

(sitter och lyssnar på dem nu, de är verkligen bäst.)

2010-04-18 @ 21:32:16
Postat av: isabell

fast det heter ju fortfarande inte manager på svenska... ;)

2010-04-19 @ 07:19:15
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0