Days in the park

Åh vilken bra dag det var igår. Ända sen jag kom tillbaks till Edinburgh har det liksom bara flutit på på bästa sätt.

 

I går i alla fall vaknade jag tidigt, låg kvar hur länge som helst i sängen, och sen gick jag till jobbet. På min lediga dag. Fikade ute på gräsmattan med Tove som hade rast och bara satt en stund med ryggen mot ett träd och läste Dorian Gray i solskenet. Sen kom Emma, Alex & Susanne och vi hängde där i stort sett hela dan. Och så kom Lukasz en stund. När Susanne skulle till jobbet splittrades vi och jag gick och shoppade och sen hem. På kvällen sen gick jag till Emma och där satt vi i köket och åt paj och drack fruktsmoothie och pratade kärlek tills klockan var mittinatten.

 

Så borde verkligen varje ledig dag se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0